Cercar en aquest blog

dissabte, 1 d’abril del 2017

3 "Tòtems de Bosc"

Algú es deu haver emportat el meu "Tòtem de Camprodon", pintat fa unes dues setmanes a Camprodon, naturalment, una mica abans de la benzinera, tot anant cap al poble, on el vaig deixar instal.lat per a gaudi de tota la gent i de mi mateix, que, ahir mateix, quan vaig anar a veure en quin estat estava, per si necessitava algun retoc màgic, vaig poder comprovar que havia desaparegut sense deixar cap mena de rastre visible, motiu pel qual em vaig endinsar en el bosc i vaig pintar-ne tres de nous, els vaig fotografiar, i, aquesta vegada, m'els vaig emportar a casa, per evitar una possible lamentable nova desaparició, entre d'altres coses perquè, com que eren petits, van entrar perfectament a la meva motxilla d'intervencions plàstiques a la natura...de manera que, en aquesta ocasió, qui no va deixar cap mena de rastre físic vaig ser jo, tot i que les imatges fotografiques en són un testimoni gràfic directe!




















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada