Cercar en aquest blog

dijous, 15 de setembre del 2016

El descobriment de la fotografia

 









Tot i que el descobriment o la invenció de la fotografia ja fa uns quants anyets que es va produïr, jo l'acabo de descobrir fa un parell de setmanes gràcies al meu nou mòbil, un Huawei, que va substituïr el meu vell Nokia, ja en estat lamentable, tot oferint-me noves alteratives funcionals, entre les quals aquesta de fer fotografies, que s'ha convertit en una nova eina creativa paral.lela a les que ja il.lustren el meu treball artístic habitual.



Si ahir mostrava els rostres de pedra del bosc de Camprodon, avui t'ofereixo aquesta nova sèrie de fotografies dels camins que m'han permès entrar-hi, trepitjar-lo, i reflexionar, sobre la marxa, sobre la realitat de la natura en connexió directa amb una activitat humana marcada, en molts casos, per les necessitats professionals de camperols, ramaders i grangers, que han generat, també, espais estètics paral.lels a la bellesa del paisatge que habiten i que els conté.



Tot i que ara camino una mica més lentament que abans, buscant els objectius fotogràfics del meu mòbil, em plau fer-ho veïent aquests resultats que, entre daltres coses, també puc compartir amb tu sense massa més paraules!



Com en altres ocasions, més enllà de la fidelitat a la realitat fotografiada, m'he permés algunes experimentacions formals, de manipulació virtual de les imatges, que continuen semblant-me molt estimulants per la sorpresa visual que sempre contenen.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada