Cercar en aquest blog

dijous, 9 de juny del 2016

Lluís Ribas, 40 anys exposant

dbuixos claudi
Correu de Lluís Ribas anunciant la celebració dels 40 anys de la seva primera exposició individual:

 
Lluís Ribas


Tinc el plaer de convidar-vos a un acte molt especial per a mi: La celebració dels 40 anys de la meva primera exposició individual que vaig presentar a la galeria Xarxa de Calafell el juny de l’any 1976.


L’acte tind lloc a l’hotel Le Meridien RA de El Vendrell el dia 28 de juny a les 8 de la tarda. He escollit aquest lloc perquè la galeria Xarxa ja no existeix i em feia il·lusió que l’ambient, condicions de llum i temps fossin el més semblant possible a les de fa 40 anys.


Durant la celebració presentaré el llibre que he editat per aquesta ocasió “CARTA A LA MARE”, escrit per mi mateix i presentat per la Marta Pessarrodona. La meva mare va morir un any abans del començament de la meva vida professional en el camp de la pintura, i en aquest llibre li escric una carta explicant-li tot el què he fet durant aquests 40 anys d’exposició en exposició.  


M’agradaria molt poder comptar amb la vostra presència, ja que amics i clients heu tingut part important en la meva trajectòria artística.


Es servirà un còctel i us preguem confirmació.
logo-espai-mail
C. Gorina 13
08172 Sant Cugat del Vallès
Barcelona
Tel. 93 589 57 76


http://www.lluisribas.net/es 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada