Cercar en aquest blog

dijous, 17 de setembre del 2015

Olokuti fa 10 anys!!!


claudi. Llibre d'Artista-Olokuti 2007
Olokuti diu:

Hola a todos,

Este año, en Olokuti estamos de cumpleaños !!!! Hace ya 10 años que nos embarcamos juntos en este viaje!

10 años en los que hemos promovido el Comercio Justo!
10 años en los que hemos apostado por los productos Eco y Bio!
10 años en los que hemos colaborado junto a artesanos locales!
10 años en los que hemos intentado cambiar juntos un poquito el mundo!!!!!!


Os Invitamos a la fiesta de celebración del 10 cumpleaños de Olokuti  el 19 de Septiembre a partir de las 18:00 en el jardín de Olokuti de la tienda de Gracia, en la calle Asturias Nª36-38

Podréis ver la Instalación conmemorativa con las fotos de las manos, haremos un taller con elementos naturales, expondremos elementos que nos han acompañado durante estos años y finalmente podremos disfrutar de una actuación en directo y brindar por estos 10 años compartidos con vosotros!!!

Muchas gracias otra vez, os esperamos!!!!

les meves mans

La celebració dels 10 anys d'Olokuti em fa recordar que va ser l'any 2007 quan la meva filla Violeta em va convidar a participar en una exposició col.lectiva, en el fantàstic Jardí d'Olokuti, que em va "obligar" a fer un Llibre d'Artista quan la meva activitat artística era practicament nul.la , centrat absolutament, com estava aleshores, en el meu món professional a Catalunya Ràdio.


El repte va ser, però, reeixit, ja que el meu Llibre d'Artista va causar tan grata impressió, en uns i altres, que em va fer pensar que la meva vida d'artista no estava perduda del tot, com, finalment, tinc el plaer de comprovar cada dia, ara que, oficialment jubilat, em dedico, més que mai, a tacar papers a tort i a dret, com un infant amb joguina nova.


En els 10 anys d'Olokuti n'hi ha doncs, sortosament, alguns que són també meus, motiu pel qual la celebració d'aquest 10 aniversari em plau de manera especial, amb el desig que, junts, en celebrem uns quants més.


Gràcies Olokuti...i per molts anys!!!!


Tots els dibuixos que il.lustren aquest post són del meu primer, i per ara únic, Llibre d'Artista, presentat en exposició col.lectiva a Olokuti l'any 2007.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada