Cercar en aquest blog

dimecres, 12 d’agost del 2015

La mar de Puchades, en exposició

pintures claudi
Ja s'acosta el dia de la inauguració de l'exposició "La mar de Puchades", que reunirà, al Centre Cultural i d'Esbarjo de Sant Pol de Mar, l'obra de 4 Puchades, el meu germà Xavier, la meva filla Violeta, el meu fill Jesper,  i jo mateix Claudi, des del dilluns que ve, 17 d'agost, al diumenge 23. 


Per suggeriment de la Violeta, i acceptació general,  l'exposició gira a l'entorn, en clau de remolí, del mar, una realitat que tota la família ha viscut de ben a prop, des de Sant Pol de Mar, població d'adopció del meu germà i meva, i de naixement, i uns quants anys de vida formativa, dels meus fills.


De manera que amb procediments creatius diversos, com ara dibuix, tècniques mixtes, aquarel.la, acríl.lic, collage, art toys, customs, resines, fustes, sorra i sal, i sensibilitats diferents, pintarem i esculpirem el mar amb la llibertat que la nostra condició humana ens permet.


Inaugurem aquest dilluns, 17 d'agost, a dos quarts de vuit del vespre, amb un pica-pica mariner que farà també l'honor al mar en el context de l'exposició "La mar de Puchades".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada