Cercar en aquest blog

dijous, 18 de setembre del 2014

200.000 visites de pàgina


















Total de visualitzacions de pàgina 200.151




 En el moment d'escriure aquestes ratlles l'entranyable, per a mi, obviament, i per a tu, naturalment, que el llegeixes, el meu blog d'art - "El blog de Claudi Puchades" - acaba de superar, en 151, les 200.000 visites de pàgina, des que el vaig crear, ara fa 4 anys, recent prejubilat, gràcies a la meva llarga experiència professional a Catalunya Ràdio i a la revolució tècnica que vaig poder viure a iCat fm, al final de la meva etapa com a "empleat" de la Ràdio Nacional de Catalunya.

Vull agraïr-te, des del fons més profund de les meves emocions, la teva participació en la gestió d'aquest blog com a fidel o eventual lector, de la mateixa manera que qualsevol artista, com jo mateix, agraeïx la teva mirada d'espectador sobre un treball de creació plàstica que, sense tu, no tindria cap sentit.


No nego que faig aquest blog cada dia, o quasi, amb la mateixa disciplina, interès i metodologia de treball que van caracteritzar les meves diverses tasques professionals a TVE, a Catalunya Ràdio, i allà on he pogut col.laborar al llarg d'una bona pila d'anys, tot i que ara, lliure de directrius alienes, puc fer tot allò que jo mateix decideixo lliurement, sempre al servei de la causa comuna del gran univers de les arts plàstiques, del qual en sóc, ara també, un humil representant.


Per deformació professional, marcat per les audiències del passat, també, en el present, em plau contemplar com creix el nombre de seguidors del meu blog, i la quantitat de visites diàries de pàgina, que ara, sobrepassada la bonica xifra de 200.000, m'omple de plaer alhora que m'encoratja a continuar treballant-lo com he fet fins ara, sinó ho puc fer encara millor.



Moltes gràcies!!! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada