Cercar en aquest blog

divendres, 14 de febrer del 2014

Centre Cívic de Sant Narcís de Girona

Ja estic en disposició de completar, avui, la informació que et vaig facilitar ahir sobre l'exposició col.lectiva d'artistes plàstics amics i coneguts del músic Enric Puigsegur que s'inaugura avui, a les 20:30h, al Centre Cívic de Sant Narcís de Girona.


Si ahir vaig parlar sobre tot de mí, i vaig mostrar, exclusivament, la meva obra, avui ja puc dir-te que a la col.lectiva hi trobaràs també obra d'Alba Roqueta, Babeus, Conxi Puig, David Durán, David de Martín, Jaume Mach, Jordi Alemany, Jordi Bofill, Manel Bielsa, Maria Torrent, Núria Bolívar, Pere Mià, Rafael Romero, Ros Merodio, Rosa Brugat, Rubén Crespo, Sergi Mora i Sílvia Alcalà. 






El músic Enric Puigsegur ha anat coneixent artistes plàstics i d'altres àmbits de la creació contemporània per mitjà de Jordi Bofill, de la Fundació El Trampolí de La Bisbal, o del Mas Pi de Verges, fins a establir amb tots ells una entranyable relació d'amistat i una bona sintonia musical que, com en el meu cas, ha complementat, amb sensibilitat i encert , les imatges del vídeo de presentació de la meva exposició al Mas Pi, com les dels altres artistes que hi han anat exposant, convidats per en Jordi Bofill, de la mateixa manera que ha estat present, amb la seva flauta travessera, en accions plàstiques diverses, com farà avui a l'acte d'obertura d'aquesta exposició que ens presenta al costat de Pere Mià.



És la primera vegada que l'Enric mostra publicament, en exposició, les obres dels seus artistes amics, i espero que sigui realment la primera de moltes altres que, en espais diferents, ens permetin mostrar el nostre treball, i veure'ns les cares.....i no només les pintades!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada