Cercar en aquest blog

diumenge, 31 de març del 2013

100.000 visites














Serveix el meu blog d'avui per celebrar, senzillament, haver sobrepassat la bonica xifra de 100.000 visites de pàgina, circumstancia joiosa que comparteixo amb tu, perquè tu, llegint-lo, ho has fet possible, de la mateixa manera que has donant sentit a aquesta trajectòria de blocaire artístic que vaig emprendre, en la solitut del corredor de fons, quan vaig abandonar, l'octubre de 2010, la meva trajectòria professional a Catalunya Ràdio, i el blog d'art que aleshores vaig començar, en experiència pionera i no tant habitual com ara, a iCat fm.



La teva companyia encoratja aquesta feina que faig des de la meva pròpia disciplina personal, des de la meva més absoluta llibertat, i des de la sensibilitat, que la genètica primigènia i l'esforç constructiu posterior, m'han permès posseïr.


Gràcies en nom meu, del meu blog i del món de l'art. Abraç etern.


1 comentari:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    ResponElimina