Cercar en aquest blog

dilluns, 3 d’octubre del 2011

Nova mirada africana

La gent dels Amics de la Unesco de Barcelona han tingut l'amabilitat d'enviar-me unes quantes fotografies que mostren, a trocets, l'acció pictòrica que faig fer dissabte passat en el context d'una interessant vetllada literària i cultural en general. De manera que, permet-em que, abusant de la teva paciència i confiança, les pengi ara en el meu blog, que, com per a tants altres artistes d'ara i de sempre, també ha de servir per a mi i la meva pròpia obra... o no?



Et recordo que el tema central de la trobada cultural era l'Any Internacional de l'Afrodesendència, i que va ser aquest el punt de partença dels meus tres quadres, tot i que, entenc que el primer i també el més fotografiat, conté les meves emocions més intenses en relació amb aquella mirada africana que vaig descobrir a Tanzània i que serà, ja i per sempre més, la meva dura mirada africana.






Amb la meva mirada africana et deixo, sensible també a la teva, africana o no, si mires les coses amb la intensitat que es mereixen, per viure la vida en tota la seva plenitut!

http://www.amicsunescobarcelona.cat/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada