Cercar en aquest blog

dilluns, 16 de maig del 2011

Rosa M Amorós, en exposició

La meva aportació al meu blog d'avui és d'absoluta actualitat gràcies a la Rosa M Amorós i la seva exposició al Restaurant El Dien de Vallfogona de Balaguer (Lleida) durant els mesos de maig, juny i juliol, al llarg dels quals podràs coincidir amb la sensibilitat artística d'una dona que, com a mare, proclama, amb els seus pinzells, la seva especial tendresa cap als infants d'arreu, desvalguts sovint en conflictes socials de tota mena, com a víctimes innocents de deplorables gestions polítiques de governants sense escrúpols de cap mena.




És doncs un plaer poder-te parlar avui de l'exposició de la Rosa M, tot recordant la no gaire vella, però si ferma amistat, que es va establir entre nosaltres, quan l'atzar va fer que coincidíssim, primer virtualment com a protagonista dels primers blogs que vaig començar a fer a iCat fm i en el context del facebook (va ser ella qui em va convidar a entrar en aquesta xarxa social que per a mi és ara tan natural i necessària!), i després ja personalment, compartint sensibilitats artístiques i més d'una fira, amb resultats econòmics poc satisfactòris però molt interessants com a noves experiències de vida.



Com jo, fins ara, la Rosa M té altres obligacions professionals a la vida, però estima especialment l'art, s'ho passa molt bé pintant i hi dedica, amb disciplina i fe, bona part del seus temps lliure, tot i les dificultats que té normalment, com tants altres artistes, d'exposar en condicions la seva obra.




Ara, la Rosa M ha aprofitat aquesta connexió amb el Restaurant El Dien de Vallfogona de Balaguer per exposar el seu treball en el context d'un establiment tant sensible a l'art com a la cuina de qualitat. Jo no hi he anat i parlo pel què m'han dit, però tu ho pots comprovar, si et plau, qualsevol dia, tastant els seus plats mentre contemples les pintures de la Rosa M Amorós. Salut, bon art i bon profit!


http://www.eldien.com/?page_id=577

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada