Cercar en aquest blog

dijous, 26 de maig del 2011

El punt egipci

Rebo, també amb renovada sorpresa i il.lusió, un punt de llibre egipci, comprat, ja fa un cert temps, en la mateixa terra dels faraons, i arribat, per múltiples sincronismes, atzars i què se jo què més, al meu territori personal, per projectar-me , una vegada més, a través del temps i de l'espai sense límits, cap aquella rica i monumental cultura que ha tingut sempre, per a mi, i per a tanta gent, connotacions i atractius tan fantàstics.


Més enllà de l'encant intrínsec d'aquest petit objecte, el punt egipci m'ofereix la possibilitat d'escriure el meu nom segons els caràcters gràfics d'aquella arcàica i normalment fosca i desconeguda escriptura egipcia, que els escribes dominaven amb tanta gràcia com secretisme. Amb la voluntat que aquest punt egipci sigui el punt i seguit del nostre interès per la cultura egipcia, i potser també el punt de partença d'algun viatge real cap al cim de les seves piràmides per conèixer-les en la distància curta, mentre la sorra del desert en complica la normal contemplació, acabo el blog amb el meu nom en els caràcters corresponents. Bona lectura i bon viatge!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada