Cercar en aquest blog

diumenge, 20 de març del 2011

Comentaris a la Cabanya

Recent arribat de la Cabanya del Castell de Montesquiu, no puc evitar transmetre't, una vegada més, la meva satisfacció per la bona acollida de la meva exposició africana. Sigui perquè la gent va a visitar el Castell i contemplen també, de passada, la meva exposició, sigui perquè venen directamnent a veure-la i a trobar-m'hi, el cert és que ja són mols els visitants que s'hi han acostat, alguns més interessats que d'altres, però sempre atents als meus quadres i a les meves explicacions sobre el  meu interessant i insòlit viatge per terres tanzanes, al costat de la realitat masai.

Dono una vegada més les gràcies a la Pilar i al Nadotu per haver-me convidat a compartir aquesta experiència africana, i als responsables del Castell per obrir la Cabanya als quadres que pretenen reflectir-la. Hi seran exposats encara dissabte i diumenge que ve, i jo també hi seré, d'11 a 2, per tot allò que desitgis veure i conèixer, de mi, de la meva pintura i del meu viatge per Tanzània.

http://www.diba.es/parcsn/parcs/index.asp?Parc=1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada