Cercar en aquest blog

diumenge, 27 de febrer del 2011

Tanzània, en la memòria

Aprofito l'avinantesa per comunicar-te que em trobo en ple procés de creació dels quadres de l'exposició que inauguro el dissabte 5 de març, a les 12 del migdia, al Castell de Montesquiu, inspirats, d'una o altra manera, en la meva experiència tanzana i amb els masai, que vaig viure, entre la duresa i la riquesa experimental, del 30 de gener al 13 de febrer passats, al llarg de 15 dies allunyat del món conegut, per descobrir-ne un altre que ha transformat radicalment molts dels meus punts de vista vitals i bona part de la meva manera d'entendre la pintura.

Idees, matèries i materials naturals han enavït el meu món creatiu en noves experimentacions formals i conceptuals que podràs descobrir, si et plau la proposta, al Castell de Montesquiu, tots els dissabtes i diumenges de març, d'onze del matí a dues de la tarda, amb inauguració, com et deia, dissabte 5 de març a les 12 del migdia, hora masai!

http://www.diba.cat/Parcsn/parcs/index.asp?Parc=1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada